7. června 2011

Národní výstava psů Klatovy 4.6.2011

V sobotu ráno jsme vyrazili na výstavu do Klatov. Tentokrát jsme nepodcenili materiální přípravu a vybavili jsme se kempingovýma židličkama a přepravkou na Voodyho. Oblečení jsem doladila do klatovské růžové a hurá na zimní stadion, který nám naštěstí poskytoval celý den příjemný chládek. Čím víc se blížil náš čas, tím větší nervozitu jsem pociťovala a uvědomovala si, že jsme se vůbec nepřipravovali. Bylo mi snad stejně zle, jako před státnicema, které jsem skládala o pár dní dřív. No a pak to přišlo. Celé to probíhalo neuvěřitelně rychle a než jsem se nadála, slyšela jsem jak pan rozhodčí říká, že nám přiděluje titul národní vítěz a že máme ještě chvíli počkat u kruhu. Do soutěže o BOB jsme nastoupili spolu s paní Rovenskou, se kterou jsme se na výstavě moc rádi potkali (máme Voodyho od ní). To už Voody nechtěl nic než jít si někam čmuchat a vzhledem k neposlušnému oušku jsme neměli šanci. I tak to ale pro nás bylo ohromné vítězství a máme velikou radost. A protože jsme takhle uspěli, necháme Voodyho vyšetřit na dědičné choroby očí a luxaci pately a pokud bude všechno v pořádku, necháme ho uchovnit. A třeba se konečně dočká i nějaké té nevěsty a dětiček :-)




Vision Voodoo z Jeřeně
Výborný 1., Národní vítěz, CAC

Posudek: Nůžkový skus, plnochrupost mimo 2x M3, výška 35 cm. Celkově pěkný pes s korektní hlavou, středně hnědé oko, levé ucho ne vždy ideálně nesené, dobrý pohyb.
(rozhodčí: Miroslav Václavík)



Žádné komentáře:

Okomentovat