30. dubna 2013

ZZZ

Dnes jsem byl, tak jako minulou neděli, odvezen do Karlových Varů na cvičák tamní záchranné brigády. Občas bych si přál lidsko-psí slovník, abych pochopil, proč se musíme táhnout tak daleko, když máme cvičák v Plzni. Ale dneska to bylo nějaký jiný.


Nejdřív jsme šli na stopu, což jsme poslední dobou dělali celkem často, takže žádný překvápko. Akorát toho člověka na konci jsem moc nepochopil - vždycky tam byla nějaká odměna - tak jsem se vrhnul na spásání čerstvé jarní trávy. Hmmm, ta byla.


Po stopě byl chvíli odpočinek a pak se rozjel kolotoč. Nástup na buzerplac a pořadový cvičení. Rád bych někdy pochopil k čemu je to dobré. Ještě když bylo na place tolik zajímavého čuchání. Pak přesun na překážky  - to mě nikdy nepřestane bavit. A asi jsem fešák, jelikož na mě pořád koukala banda lidí. Zase zpátky na plac, kde už na mě čekali fanoušci a udělali uličku slávy. Křičeli a radovali se - nebo tak něco. Dokonce vzplály i slavnostní pochodně.



Hned mě přesunuli na bednu (vítězů?), ale zrada! Dostal jsem náhubek a botičku - proč? Pak mě odnesli na vozík za auto, kde už čekala Míša a naštěstí mi zase všechno sundali - já je vážně nechápu. Na vozíku jsme udělali vítězné kolečko a pak už následovala odměna. Figurant na kraji louky - už běžíííím.



Na závěr jsem dostal krabičku plnou párků a mohlo se jet domů.
A to je konec!

Váš Voody


PS: Zkoušky složili Míša a Voody za 159 bodů (max. 200) a celková známka je tedy "uspokojivě". Mohl to být samozřejmě o mnoho lepší výsledek, ale důležité bylo hodnocení obou rozhodčí, že vlohy Voody rozhodně má a teď přesně ví, co musí trénovat na další stupně.



Děkujeme rozhodčí Šárce Machové, hospitantce Lence Knolové a všem, kteří dnešní zkoušky připravili. Byl to fajn den, který nám přinesl mnoho nových zkušeností. Těšíme se brzy naštěkanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat