24. března 2012

Sutiny Kaznějov

Někdo se v osmém měsíci těhotenství válí doma a heká, já jsem radši vzala Voodyho na další výcvik. Pěkně se nám to teď sešlo, takže jsme mohli trénovat skoro každý víkend. Musíme si to užívat, dokud můžeme, přeci jen nás brzy čeká minimálně na 2-3 měsíce pauza.

Parádní sutinka pro náš trénink
 Tentokrát jsme si dali pro oba spíš takový oddychový trénink. Voodymu narozdíl ode mě sice pohyb po suti nedělal problém, ale minule měl hledání opravdu dlouhé a těžké, takže jsme si to dneska udělali spíš motivační.

Dostat se k figurantovi bylo dílem okamžiku.

Člověk v rouře - žádný problém. Našel jsem ho a jdu dál.

V Kaznějově jsme si pěkně potrénovali a Voody si zase zkusil práci s jinými lidmi než obvykle. Sluníčko dost hřálo, takže jsme toho nakonec měli oba dost a těšili se domů na zasloužený odpočinek. A teď už jen doufáme, že se ještě zvládneme dojet podívat na další společný trénink plzeňské záchranné brigády do Domažlic v půlce dubna. No uvidíme :-)

Úplně odrovnaná velryba po dopoledni stráveném na sutině :-)

2 komentáře:

  1. Míšo moc hezký!!! bufi

    OdpovědětVymazat
  2. Velrybí gatě, krásná maminka ;) Snad vás někdy potkáme, nebaví mě bejt na to sama. Mějte se!monty

    OdpovědětVymazat