11. září 2011

Záchranářský trénink - plochy

Dneska odpoledne nás páníčci naložili do auta a jelo se na výlet. Čekal jsem klasické venčení a když jsme zastavili u lesa, těšil jsem se, jak si to tam pěkně pročmuchám. To jsem ovšem ještě neměl tušení, jak moc budu muset tu svojí zásuvku používat a jaká to nakonec bude zábava. Za chvíli přijelo další auto a z něj vyskočila pěkná psí slečna. Nejdřív jsem myslel, že jeto Indy, protože vypadala z dálky úplně stejně, ale jen co jsem si čuchnul, bylo mi jasné, že to je jiná dáma. Byla to Bára, šikovná psí záchranářka. Její páníček pak se mnou hrál takovou vtipnou hru. Chvíli na mě dělal opičky a pak mi utekl a schoval se někam za strom. Brzy jsem si vzpomněl, že minule po mně chtěli, abych pořádně štěkal, a potom otevřeli krabičku s dobrotama. Tak jsem rychle pochopil a běhal a štěkal a jedl a užíval si skvělé odpoledne. Horší bylo, že se mi ten člověk schovával čím dál tím složitěji a dál, tak jsem se pěkně naběhal a načmuchal, ale vždycky jsem ho nakonec našel. Byla to zábava a už se těším, až mě zase někam vezmou krabičkovat :-)
Haf
váš Voody


Žádné komentáře:

Okomentovat