26. září 2011

Naše první sutiny

Když jsme dostali nabídku vypravit se na náš první trénink sutin, nedalo se jí prostě odolat. A tak jsme místo na cvičák vyrazili v sobotu 17. 9. směr vysoká pec Barbora v Jincích. Nutno přiznat, že euforie a začátečnické nadšení a nerozvážnost způsobily, že jsme doma zapomněli svačinu a pár zásadních věcí jakými jsou třeba baterka, rukavice, náhradní oblečení a jak jsme na místě zjistili, tak taky přilba (kterou jsme ovšem doma tou dobou stejně neměli). Alespoň jsme se poučili pro příště.
Vysoká pec Barbora, Jince
Já za sebe musím přiznat, že když jsme dorazili na místo a prohlédli si areál a celý objekt, téměř mi to vyrazilo dech, a to jsme se ještě nezačali schovávat. Bylo to naprosto úžasné, veliké a pro trénink záchranných psů dokonale připravené místo.

Bereme to strašně vážně :-)

Vymýšlení úkrytů










Když jsem pak viděla připravené úkryty, takové malé luxusní "hrobečky", samým nadšením jsem lezla bez zaváhání do jakékoli temné díry, výklenku nebo jiné skrýše. Výšky, pavouci, špína a prach, ani jakýkoli jiný bordel mě nemohly zastavit. Prostě a jednoduše mě to "chytlo".

Ještě trochu zaházet sutí a bude hotovo.

No a po nějaké chvíli se dostalo i na Voodyho. Jak jsme čekali, neznámé prostředí mu nedělalo nejmenší problém. Jen poprvé, když vběhnul dovnitř, bylo na něm vidět malinké překvapení. Na chvíli přestal hledat a téměř s úžasem v očích se rozhlížel kolem, kde se to vlastně ocitl. Jeho teriéří povaha ho ale pořád hnala kupředu a tak zmateně lítal sem a tam a spíš si očuchával prostředí, než že by tu svou zásuvku používal ke hledání. Ke konci už to ale bylo lepší a dokázal krásně systematicky prohlídnout pět místností, než toho syčáka, co se mu schovával ve vaně, našel a vyštěkal. Musím přiznat, že mi udělal radost, pacholek jeden teriéří :-)

Motivace před zmizením figuranta.
Celkově to byl báječný den plný skvělých zážitků. A já jsem hlavně ráda, že mám šikovného psa, kterého baví to samé, co mě. Každopádně tohle určitě nebyl náš poslední trénink sutin a už se těšíme, až zase někam vyrazíme. Tak děkujeme všem za příjemnou společnost, užitečné rady, důležité informace a možnost zkusit si zase něco nového.
Záchranáři a naše maličkosti po tréninku.

Žádné komentáře:

Okomentovat