16. dubna 2011

BARFujeme

Čtvrtek 16:30

(Voody) Ach jo, zase nás nechali doma samotný. To je ale votrava. No nic, tak si ještě chvíli zdřímnu.

(Míša) Nákup ve VETAMIXu. Nestačím se divit, jaký dobrůtky tu mají. Nakonec si odnášíme 2 kg kuřete, 1 kg hovězího,  2 kg sladkovodní rybičky, 1 kg krmného sýra a sušené plíce a hovězí vemínko. Tak snad jim to bude chutnat. A teď honem ještě nakoupit něco pro nás a hlavně nějakou zeleninku.

Čtvrtek 18:00

(Voody) Tý jo, copak to přinesli? To taaaaak voní… ale proč to strkají do tý velký bílý věci? Já bych si hnedle prosil ochutnávku. Haló. Hm, tak jen drobky, no dobře, co nadělám, aspoň že něco…

(Míša) Mrazák je narvaný k prasknutí a krmný sýr jsme naporcovali sekerou. Vyndavám jednu šišku kuřecího mletého masa na rozmrazení a zítra jdeme na to.


Pátek 17:00

Nachystané suroviny


(Voody) Jejda mane to je dobrota. Že by jí to konečně došlo, že je pes masožravec? Ale kam teď jde? Dávej jídlo a nesedej si k tomu počítači!

(Míša) Chystám si suroviny na dnešní první BARF véču. A samozřejmě nemohla chybět ani malá ochutnávka. Tak teď ještě chvíli počkat, aby to nebylo z lednice tak studený.

Pátek 18:30

Nachystaná mňamka
(Voody) Mám hlad a už dvacet minut se jí snažím přesvědčit, že už je čas. Konečněse zvedla a jde do kuchyně. Tak honem, nandavej.

(Míša) Voody pořád běhá do kuchyně zkontrolovat maso a pak ke mně, skáče mi na klín a oblizuje mě. Takže se nedá nic dělat, jdeme na to. Začínám chystat gáblík. Jenže protože to zatím nemám v oku, musím všechno odvažovat. Chudáci, dneska se trochu načekáte…


Pátek 18:45

Smícháno
(Voody) Hurá, už se to nese. Tak to ukaž, ať se do toho můžeme pustit… Hm, lahodné. Zeleninka osvěžující, maso jemně mleté. To je panečku dobrota. Mňam.

(Míša) Jídlo předloženo.

Pátek 18:50

(Voody) Uf, to mám plný břuch. Tak ještě otřít fousky pěkně o postel a užívat si večerního lenošení.

(Míša) Tak se zdá, že jim to celkem chutná. Bála jsem se, že to Voody nebude chtít pozřít, ale hodil to do sebe pěkně rychle. Snědeno a jde se trávit!

Sobota 7:45

(Voody) Nějaký pevný bobky, ne? Na to nejsem zvyklej…

(Míša) Tak tomu se říká důkaz místo slibů. Náš pokakánek má krásný tuhý bobky. A já se bála, že bude mít průjmy. Super. Takže co jim nachystám dobrého dneska? J

Žádné komentáře:

Okomentovat